دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1398 - 12:55
سیدی در گفتگو با آنا:

7 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی در کارگاه تخصصی مطالبه‌گری «1435» حضور می‌یابند

مدیر علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: اولین کارگاه آموزشی مسئله‌محور در اردوگاه آبعلی برگزار می‌شود و هفت تیم از دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگاه حضور می‌یابند.
کد خبر : 401379
636826446716731475 (1).jpg

سیدمهدی سیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با برگزاری کارگاه تخصصی مطالبه‌گری توسط قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: اولین رویداد کارگاهی آموزشی مسئله محور  با عنوان «۱۴۳۵»، ویژه دانشجویان تشکیلاتی دانشگاه‌های تهران، توسط قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران،  ۱۲ تا ۱۴ تیرماه امسال در اردوگاه سیدالشهدا (ع) در آبعلی برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: رسالت اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، وارد شدن به فضای مطالبه‌گری در مسئله جنگ اقتصادی است. لذا در این کارگاه عناوین آموزشی شامل مباحث جنگ اقتصادی، نقش‌آفرینی در بسیج دانشجویی، مسئله‌یابی، شیوه‌های مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی همراه با کارگاه‌های فعالیت‌محور خواهد بود. دوره «1435» از فضای محتوای از پیش تعیین‌شده بیرون آمده است. 


مدیر علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بحث مطالبه‌گری و مسئله‌محوری، برای مثال مشکل یا مسئله‌ای همانند مسکن را مطرح می‌کنیم و فارغ از فضای محتوا و موضوع، به دانشجویان کلیت فضای نقش‌آفرینی را ارائه می‌دهیم و تفاوت‌های بین طراحی مسئله و نگاه بستر جامعه به مشکلات و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات ارائه می‌شود. موضوعی در این کارگاه مطرح می‌شود و گروه‌ها باید حول این موضوع، توئیت بزنند، بیانیه بدهند یا سخنرانی ارائه کنند و اساتید مربوطه هم به هر گروه امتیاز می‌دهند.


سیدی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در این دوره امروز به پایان می‌رسد. تمامی ثبت‌نام‌ها در قالب تیم‌های سه یا چهار نفره است و ثبت‌نام فردی وجود ندارد. تاکنون 20 تیم 4 نفره از دانشجویان پسر دانشگاه‌های تهران (دانشگاه تهران، صنعتی شریف، علامه طباطبائی، امام صادق(ع) و دانشگاه آزاد اسلامی) و به همین میزان از تیم‌های دانشجویان دختر نام‌نویسی شده است.


وی بیان کرد: تا به امروز، چهار تیم دانشجویان پسر و حداقل 3 تیم از دانشجویان دختر واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی تهران برای شرکت در این کارگاه اعلام آمادگی کردند. از این تعداد دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، چهار تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، یک تیم از بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و یک تیم از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی در این کارگاه حضور خواهند یافت.


انتهای پیام/4107/4126/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته